Tendințe emergente în sectorul IFN-urilor
În orice sector economic am activa, adoptarea și integrarea tehnologiilor digitale moderne în sarcinile de zi cu zi reprezintă acțiuni prin care uniformizăm încet, dar sigur, fundația unei afaceri sustenabile. Având în vedere numeroasele procese, optimizări și soluții inovatoare apărute mai ales în ultimii ani, ar trebui să ne folosim de fiecare prilej care ne iese în cale pentru a îmbrățișa progresul tehnologic, cu atât mai mult în domeniul financiar, cu accent pe sectorul nebancar.
Nu de puține ori avem senzația că tendințele în materie de digitalizare se propagă cu „viteza luminii”. Acestea nu ar trebui nicidecum să ne sperie sau să ne facă reticenți la schimbare, ba dimpotrivă. Fiecare nouă dezvoltare care apare în aria noastră de activitate ar trebui să ne bucure, să încercăm să o înțelegem cât mai bine și să vedem în ce măsură ne poate eficientiza munca.
Transformarea digitală și inovațiile tehnologice în sectorul IFN-urilor
Instituțiile din segmentul financiar nebancar, inclusiv Best Credit IFN, au cunoscut o creștere semnificativă mai ales în ultimul deceniu, iar acest trend ascendent nu dă semne că s-ar opri.
Printre direcțiile principale de acțiune în sectorul IFN-urilor care au luat amploare în ultima vreme se numără:
- Digitalizarea serviciilor. Adoptarea tehnologiilor digitale pentru procesarea rapidă a cererilor, acordarea creditelor online și gestionarea conturilor prin aplicații mobile au scurtat semnificativ procesul de aplicare la distanță și au eficientizat aprobarea propriu-zisă;
- Produse financiare specifice pe segmente de clienți. Dezvoltarea de produse adaptate nevoilor clienților Best Credit IFN, precum credite fără garanții, credite pentru restanțieri, credite de nevoi personale, credite până la salariu și credite cu buletinul ne-au ajutat să răspundem nevoilor tot mai diferite ale clienților noștri;
- Creșterea accesibilității. Prin natura IFN-urilor, extinderea serviciilor către clienții cu scor de credit negativ, deci care nu pot primi OK-ul pentru creditare de la niciuna dintre băncile comerciale reprezintă un diferențiator fundamental – am creat modalități de finanțare care sunt, de fapt, și singurele alternative pentru ei;
- Încheierea unor colaborări și parteneriate strategice. Prin accesarea unor linii de finanțare, expansiunea este una mult mai sigură și se produce într-o manieră liniară, prin servicii integrate și inovatoare;
- Calculul orientativ de creditare. Implementarea calculatorului de estimare a creditului solicitat și a perioadei alese creează o ofertă personalizată, în timp real, pentru finanțarea dorită;
- Focus pe experiența clientului. Îmbunătățirea calității serviciilor de suport și personalizarea experienței clienților creează un liant puternic în atragerea acestora până în punctul aplicării.
Totodată, pe lângă acestea, ne preocupăm permanent să fluidizăm procesul de aprobare, prin verificarea eligibilității în cel mai scurt timp posibil, urmând ca în mai puțin de 24 ore să le oferim viitorilor clienți toate informațiile necesare pentru a primi creditul online și cât mai rapid. În același timp, am pus dintotdeauna preț pe transparență în relație cu toți clienții noștri și ne adaptăm constant la cele mai noi reglementări europene și naționale pentru protecția consumatorilor. Astfel, în calitate de IFN, ne consolidăm brandul, creștem încrederea clienților și contribuim la crearea unui mediu financiar sănătos și sustenabil pentru „toate părțile implicate”.
Perspective de creștere pentru anii următori
De 10 ani oferim consultanță și credite în domeniul financiar, punem zi de zi câte o cărămidă la visul nostru și privim tot mai încrezători și către viitor. Accelerarea digitalizării, diversificarea și flexibilizarea condițiilor de creditare reprezintă doar câteva dintre inițiativele care ne sprijină angajamentul față de creștere și inovație.
Pe lângă Capitală, există un potențial semnificativ de extindere a sectorului IFN-urilor datorită creșterii rapide a populației active, pentru că tinerii se angajează mult mai repede față de anii anteriori. Astfel, am identificat și o nevoie crescută de finanțare pentru dezvoltarea afacerilor mici și mijlocii. Tocmai de aceea, vizăm și alte zone din România cu potențial de creștere, pentru a răspunde unor segmente cât mai variate de clienți. Adițional, continuăm să ne adaptăm la nevoile locale și dorim să ne consolidăm prezența în cât mai multe orașe.
În ultimii ani, sectorul instituțiilor financiare nebancare (IFN) din țara noastră a cunoscut o creștere semnificativă. Astfel, putem cădea cu toții de acord că noile direcții de evoluție reprezintă pași esențiali pe care aceste instituții financiare nebancare ar trebui să îi aibă în vedere pentru a răspunde cât mai bine cerințelor pieței, ale clienților și noilor tehnologii. Prin digitalizare și crearea unor produse adaptate unei plaje cât mai largi de clienți, respectiv deservirea aplicanților cu scor de credit negativ și asigurarea unei experiențe personalizate, alături de încheierea unor parteneriate strategice, asigurăm, în continuare, o creștere cât mai sustenabilă a sectorului nebancar.
Așadar, tendințele emergente în sectorul IFN-urilor oferă cadrul ideal pentru a rămâne competitiv într-un mediu în continuă schimbare.